Запрошуємо всіх допитливих розумничків на наші захоплюючі заняття!!!:)
- Гармонійний розвиток малюка (від 1 до 3 років)
- Чомусики (3-4 роки)
- Підготовка до школи + Англійська (4-5 та 5-6 років)
- Англійська мова (від 1 року)
- Англійська мова (для молодших школярів)
- Емоційний інтелект (граємо в ігри 3 – 4 роки)
З радістю відповімо на всі ваші питання щодо розкладу, запису, наповнення занять за телефоном: 066 357 87 07 (Viber) Ксенія Котик
Гармонійний розвиток малюка
Заняття з малюками проходять виключно в ігровій формі!
Наші заняття комплексні та динамічні, спрямовані на всесторонній розвиток малюка, складаються з міні-частин:
- фізичний розвиток;
- розвиток дрібної моторики;
- сенсорне виховання (різномаїття тактильних, зорових і звукових відчуттів);
- орієнтування у властивостях предметів (величини, форми, запаху, кольору тощо);
- просторове, логічне мислення;
- розвиток різних видів пам`яті (зорової, слухової, образної);
- мовлення;
- формування знань про навколишній світ;
- уява і творчість;
- музичний розвиток (слух, ритм);
- театралізована казка.
Мова заняття – українська.
Тривалість занять 50 хв.
Можливість індивідуального підбору матеріалів і видів діяльності відповідно до періоду розвитку, інтересів і темпу залученості вашого малюка.
Заняття в русі розвиває координацію, швидкість реакції, увагу, знімає імпульсивність малюків. Діти вчаться правилам, виконувати ігрові дії по черзі, діяти разом в колективі.
Підготовка до школи
Наші заняття щоразу включають в себе:
- Емоційна мотивація та формування інтересу до навчання
- Логіко-математичний розвиток
- Читання, розвиток мислення та мовлення
- Роботу в зошиті та біля дошки
- 4К: критичне мислення, командність, креативність, колаборація
- Дослідницькі методи
- Проектну діяльність
- Публічний виступ
- Вправи на уважність
- Емоційний інтелект.
Тривалість занять 50 хв.
- Готовність до школи - це не натреноване вміння читати, рахувати. І не так, як садок, це зовсім інше... Це нова незнайома реальність для дитини. Реальність, що виливає купу нової інформації, правил розпорядку, вимагає емоційної організації себе, свого тіла, спрямовану на інтелектуальну діяльність, самостійність у взаємодії з однокласниками, вчителями, іншими дорослими.
- Тому підготовка до школи, це перш за все час підготовки до людських взаємин, час розуміння своїх емоцій та реакцій друзів, розуміння правил і моментів коли варто чітко заявити про свою важливу потребу, відстояти власну точку зору. Час коли емоційний досвід змінюються першим колом знань про соціум і навколишній світ.
- Важливо згуртувати кожну групу, навчити дітей безоціночно сприймати відповідь (роботу) іншого, презентувати свою самостійну діяльність, показати які ми всі різні і однакові, що з них кожен сильний у своєму і може допомогти іншому. Навчити спокійно сприймати свої невдачі і перетворювати помилки на чарівні ключики успіху в наступній спробі. Впевнено спиратися на свої сильні якості і тренувати потрібні навички. Відчуття команди і своєї цінності для товаришів, сили власної самостійної роботи та наскільки широко, різнобічно її можуть сприймати інші. Все це надає дитині впевненості у своїх діях та сміливості у розвитку думки.
Англійська мова
Мета занять включає:
- розвиток комунікативної компетенції;
- розвиток творчого потенціалу;
- розвиток психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення);
- розвиток когнітивних здібностей;
- розвиток мотивації до подальшого вивчення англійської мови.
Основна мета Awesome English - розвиток особистісного потенціалу дитини з урахуванням її психофізичновікових особливостей через ігрове навчання мовного спілкування.
Завдяки тому, що вивчення мови проходить у формі гри діти стають активними, включеними в процес навчання, отримують задоволення разом з новими знаннями мови. Використання різних матеріалів, ідей дослідження навколишнього світу роблять заняття насиченими, цікавими для дітей.
"Диво-країна емоцій"
Ігрові заняття для дітей 3,5 -4 років.
Емоційний інтелект (EQ) – це здатність розрізняти і усвідомлювати свої емоції, вміти їх висловлювати, розпізнавати чужі емоції і потреби, співвідносити свою поведінку з почуттями і інтересами інших.
Вміння конструктивно керувати своїми емоціями є одним з основних і спільним для всіх освітніх компетенцій особистості.
Діти з розвиненим EQ:
- впевнені в собі і мають високу самооцінку;
- вміють адаптуватися до зміни ситуації і знайти вихід;
- мають інтерес до читання і навчання;
- легко встановлюють контакт з ровесниками і дорослими, налагоджують співпрацю;
- знають правила поведінки в соціумі, при цьому розуміють себе як особистість і мають власну думку.
Заняття проходять в ігровій казковій формі, що допомагає цікаво і легко пережити різні ситуації і познайомитися зі світом емоцій.
Коли дитина зрозуміє силу радості, як пережити сум, як справитися з гнівом, як бути з відразою, як не знати нудьги, значення довіри в житті людей, - тоді палітра життєвих емоцій перетвориться для неї на дружніх помічників у взаємодії з світом.