Запрошуємо всіх допитливих розумничків на наші заняття!

Запрошуємо всіх допитливих розумничків на наші незвичайні заняття!!!:)

  • Ранній розвиток (від 1 до 3 років)
  • Підготовка до школи (4 та 5-6 років)
  • Англійська мова (від 1 до 8 років)
  • Творча математика (3,5 – 5 років)
  • Емоційний інтелект (3,5 – 7 років)

З радістю відповімо на всі ваші питання щодо розкладу, запису, наповнення занять за телефоном: 066 357 87 07 Ксенія Котик


Ранній розвиток

Заняття з малюками проходять виключно в ігровій формі!

Наші заняття комплексні та динамічні, спрямовані на всесторонній розвиток малюка, складаються з міні-частин (активностей):

  •  фізичний розвиток (доріжка перешкод);
  •  розвиток дрібної моторики пальців і координованих рухів рук;
  •  сенсорне виховання (різномаїття тактильних, зорових і звукових відчуттів);
  •  орієнтування у властивостях предметів (впізнавання величини, форми, запаху, кольору тощо);
  •  просторове, логічне мислення, різних видів пам'яті (зорової, слухової, образної);
  •  мовлення;
  •  формування знань про навколишній світ;
  •  розвиток уяви і творчих здібностей;
  •  музичний розвиток (слух, ритм);
  •  оволодіння елементарною математикою;
  •  перші англійські віршики,пісеньки;
  •  театралізована казка.

Завжди існує можливість індивідуального підбору матеріалів і видів діяльності відповідно до періоду розвитку, інтересів і темпу залученості вашого малюка.

Заняття включають рухливі ігри, що розвиває координацію рухів, швидкість реакції, увагу, знімає імпульсивність малюків. Діти вчаться виконувати правила, виконувати ігрові дії по черзі, діяти разом в колективі.

Принципи проведення занять:

  •  Повага до унікальності особистості дитини та її потреб, чути дитину
  •  Надання дитині свободи вибору (принцип слідування за пізнавальним інтересом дитини)
  •  Індивідуальність та відчуття драйву у відчиненні «дверцят» кожної дитини до навчання
  •  Велика увага іграм та музиці
  •  Вміння «спуститися» до рівня дітей, зберігаючи при цьому правила та межі занять
  •  Позитив, радість сумісної діяльності гуртує групу і приносить успішні результати!

Мова заняття – українська (насичені елементами англійської).
Тривалість занять 45 хв.


Підготовка до школи

Готовність до школи - це не натреноване вміння читати, рахувати. І не так, як садок, це зовсім інше... Це нова незнайома реальність для дитини. Реальність, що виливає купу нової інформації, правил розпорядку, вимагає емоційної організації себе, свого тіла, спрямовану на інтелектуальну діяльність, самостійність у взаємодії з однокласниками, вчителями, іншими дорослими.

Тому підготовка до школи, це перш за все час підготовки до людських взаємин, час розуміння своїх емоцій та реакцій друзів, розуміння правил і моментів коли варто чітко заявити про свою важливу потребу, відстояти власну точку зору. Час коли емоційний досвід змінюються першим колом знань про соціум і навколишній світ.

Важливо згуртувати кожну групу, навчити дітей безоціночно сприймати відповідь (роботу) іншого, презентувати свою самостійну діяльність, показати які ми всі різні і однакові, що з них кожен сильний у своєму і може допомогти іншому. Навчити спокійно сприймати свої невдачі і перетворювати помилки на чарівні ключики успіху в наступній спробі. Впевнено спиратися на свої сильні якості і тренувати потрібні навички. Відчуття команди і своєї цінності для товаришів, сили власної самостійної роботи та наскільки широко, різнобічно її можуть сприймати інші. Все це надає дитині впевненості у своїх діях та сміливості у розвитку думки.

Наші заняття щоразу включають в себе:

  •  Емоційна мотивація та формування інтересу до навчання
  •  Логіко-математичний розвиток
  •  Читання, розвиток мислення та мовлення
  •  Роботу в зошиті та біля дошки
  •  Дидактичні ігри,
  •  Критичне мислення (кубик та ромашка Блума, фішбоун), метод гронування
  •  Дослідницькі методи
  •  Проектну діяльність
  •  Командні ігри на емоційно-вольову сферу
  •  Арт-методи (творчість різноманітними матеріалами, що дозволяє розкрити себе)
  •  Публічний виступ
  •  Вправи на емоційний інтелект (розуміння емоцій і як з ними бути).

Awesome English

Чому Awesome English і які цілі нашого навчання англійській мові?

Загальновідомий факт, що основна форма навчання дошкільнят - це гра. У випадку з іноземними мовами - кращий спосіб захопити, мотивувати, використовувати довільну увагу, запам'ятовування лексики та формування мови - це гра. Під час гри діти завжди в русі, що означає включення емоційної і моторної пам'яті. Емоційна пам'ять дозволяє дитині запам'ятовувати слова і події на тривалий період. Коли Ваша дитина чомусь радіє, коли її щось вразило на занятті – вона запам'ятає це надовго. Моторна пам'ять поєднує фізичні рухи і активні ігри з вивченням нових слів, фраз в процесі виконання правил рухливих ігор, пальчикових ігор, сценок казок, руханки дитина повторює назви тих дій, які виконує. Основна спрямованість занять: розвиток комунікативної компетенції - спонукати дитину говорити. Результат досягається через навчання мовного спілкування з активізацією візуальних, слухових і кінестетичних видів діяльності. Використовується принцип креативної діяльності: творчі завдання в процесі вивчення англійської мови дозволяють дитині відчувати позитивні емоції і надовго запам'ятовувати ті чи інші слова, мовні звороти.

Основна мета Awesome English - розвиток особистісного потенціалу дитини з урахуванням її психофізичновікових особливостей через ігрове навчання мовного спілкування. Мета занять включає:

  • розвиток когнітивних здібностей;
  • розвиток комунікативної компетенції;
  • розвиток творчого потенціалу;
  • розвиток психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення);
  • розвиток мотивації до подальшого вивчення англійської мови.

Завдяки тому, що вивчення мови проходить у формі гри діти стають активними, включеними в процес навчання, отримують задоволення разом з новими знаннями мови. Використання різних матеріалів, ідей дослідження навколишнього світу роблять заняття насиченими, цікавими для дітей.


Емоційний інтелект

Заняття для дітей 3,5 -7 років.

Емоційний інтелект (EQ) – це здатність розрізняти і усвідомлювати свої емоції, вміти їх висловлювати, розпізнавати чужі емоції і потреби, співвідносити свою поведінку з почуттями і інтересами інших.

Вміння конструктивно керувати своїми емоціями є одним з основних і спільним для всіх освітніх компетенцій особистості, що наразі впроваджено і новим законом про освіту.

Діти з розвиненим EQ:

  •  впевнені в собі і  мають високу самооцінку;
  •  вміють адаптуватися до зміни ситуації і знайти вихід;
  •  мають інтерес до читання і навчання;
  •  легко встановлюють контакт з ровесниками і дорослими, налагоджують співпрацю;
  •  знають правила поведінки в соціумі, при цьому розуміють себе як особистість і мають власну думку.

Заняття проходять в ігровій казковій формі, що допомагає цікаво і легко пережити різні ситуації і познайомитися зі світом емоцій.

Коли дитина зрозуміє силу радості, як пережити сум, як справитися з гнівом, як бути з відразою, як не знати нудьги, значення довіри в житті людей, - тоді палітра життєвих емоцій перетвориться для неї на дружніх помічників у взаємодії з світом.


Захоплююча математика

Творчі уроки з математики для дітей 3,5-5 років англійською мовою охоплює всі галузі вивчення математики: розрахунок, геометричні фігури, величини і вимірювання, кількісні співвідношення, математичні ігри.

Філософія уроків: навчити дітей радості пізнання і вселити впевненість в собі. Уроки адаптовані щоб відповідати потенціалу кожного учня, забезпечувати стійкий прогрес. Навчальний матеріал побудований таким чином, що дитина навчається самостійно виконувати готові завдання. Як наслідок  самостійності в навчанні дитина набуває впевненість в собі. Це має важливе значення для успіху в умовах сучасного світу, коли стираються чіткі професійні межі і треба вміти швидко переключатися, самонавчатися і поєднувати різні вміння і навички.

Особливість результату:

  • формування чіткого уявлення про ключові правила арифметики;
  • розвиток навичок мислення;
  • розвиток самостійної здатності до навчання на основі спеціально розроблених навчальних матеріалів;
  • сприяння мотивації учнів шляхом навчання в задоволення;
  • вміння міркувати логічно, зосереджуватися на вирішенні завдання, доводити почате до кінця;
  • визначати час і відстань, розуміти математичну логіку рахунки і рішення задач,
  • розвинути креативні здібності, вміння сприймати на слух і бути уважним, запам'ятовувати і включати уяву.

Діти зможуть випробувати радість розуміння і досягнення, і додатково покращити англійську!

Поделиться в соц. сетях

Комментариев еще нет.

Оставить комментарий